Prensesminik42 diyete tam anlamıyla sadık olmalısınız. Birincisi Ekmek şeker gazlı şekerli içecekler unlu yiyecekler kısaca paketli ürünleri tamamen hayatınızdan çıkarmalısınız. Sabah kahvaltınızı 10 da protein ve yeşillik ağırlıklı, misal 1 yumurta maydonoz dereotu roka 5 zeytin 1 dilim peynir. Ara öğün muhakkak yapmalısınız. Yeşil çay,ceviz,fındık, 1 porsiyon meyve. Özellikle ikindi ata öğünü göbekten yağ yakımını hızlandırır. Yoğurt pul biber bi ara öğün olarak iyi seçenektir. Akşam 7 den sonra muhakkak bir şey yememeniz gerekir. Ve günce en az 3 litre su. Bu diyete birde spor eklemelisiniz. Diyet sandığınız gibi ekmek kesmekle olmuyor malesef. Bu her söylediğimi yerine getirmeniz gerekir