Busraelifmm Heromom bende geçenlerde kullandım doktor ilacı içtikten 5 6 saat sonra emzir dedi bende içmeden sagiyordum sütü 6 saat sonra emziriyorum. Bebeğe zararı olacagini düşündüm riske atmak istemedim
Nilunas Heromom ben başka marka kullandım daha düşüktü mg ı gece yatarken iç dedi doktor dişim çekildi sonra
fairytaleofthestars Heromom kullanırken emziriyordum sabah akşam aldım ilacı bir de 1mgdı. Şükür bir sıkıntı yaşamadım mecbur olunca kullanıyoruz maalesef
Kirpigiller Heromom ben kullandım emzirirken bı sorun olmadı ama 2 ay adet olmadım ilaç yüzünden en son söktürücü yazdı kadın dogumcu da öyle adet oldum çok hormonlarla oynuyor ama dişime çok iyi geldi tabi