Kızlar merhaba
18 günlük lohusayım normal doğum yaptım dıştaki 3 dikişimin ikisi düştü ağız kısmında olan hala duruyor. Genel anlamda yara ağrılarım geçti ama şu an vajinamda yani klitorisimin olduğu bölgede(vulva) falan bi ağrı var, biraz kaşıntı da var bide rahatsız edici bir koku alıyorum bunları yaşayan oldu mu enfeksiyon mu oldum acaba doktorum kontrole gerek yok dedi ama geçer mi yoksa gidip bi muayene olsam mı emin olamadım