Eğer meme reddi yapmasın diye ise buna önerim yok .Çünkü bu bebekten bebeğe değişiyor .Ben kızıma düz wee baby de kullandım .Nuk da kullandım .Bebedor kaşık biberonda kullandım .Hiçbiri meme reddi yapmadı .Ancak en çok beğendiğim nuk oldu .Çünkü antikolik olması , gerçekten gaz yapmaması , cam olması beğendiğim özellikleri.