2.5 aylık bebeğime amip dediler 15 gün antibiyotik kullandım başka doktora gittim alerji çıktı 😢 kızlar bebeğimin kakası mukuslu ve sürekli karnına kramp giriyor geceleri çok inleyerek uyanıyor 🥺 tecrübeli anneler bu süreç nasıl ilerliyor ne kadar sürüyor😔 hiçbişe yokken 3 aylık olduk 15-20 gündür kakası mukuslu başka belirti yok doktor hafif derecede olduğunu söyledi ama bebeğim çok huzursuz 😔 yediğim paketli gıdalara bile süt ürünü var mı diye bakıyorum ama ne yiyebilirim ne yememeliyim hiçbir bilgim yok doktor tam olarak bilgilendirmedi