Karla öncelikle temizliği bitirdin evi havalandırdın. Temizlik suyuna sirke de kat. Daha sonra evi tütsüle. Mesela benim karışımım vardır onu yaparım. Adaçayı, üzerlik, defne yaprağı , Gül , tarçın ve limon kabuğu hepsinin karıştırıp yakarım evde bir gezdiririm camları açık bırakıp sonra da antreye bırakırım onu. Bazen sadece tarçın limon üzerlik yaparım bazen adaçayı yakarım ama mutlaka evimde ot yakarım. Onun harici amber kokulu tütsüler var onları da kullanabilirsin bir de temizlik bitti bu işlemi yapıyorsun matralar var yada böyle hoş sakin ney türü sesler bunları evde açarım bunlarında evin enerjisine ve havasına katkı sağladığını düşünüyorum