Maviimm İnanır mısınız kaç aydır diş etleri altlı üstlü o kadar kabarık ki. Sizce artık ne kadar daha var incileri görmeme. 11 aylık
Maviimm Maviimm özellikle üstteki köpek diş yerleri çok şişti artık bu normal mi sizin bebeklerinzde nasıldı
2maviboncuk Maviimm 🧿 maşallah çok tatlı rabbim sağlıklı uzun ömür versin gelmesi yakındır bence baya belli oluyor diş kaşıyıcı bol bol verin eline ♥️
Maviimm 2maviboncuk amin teşekkür ederim ❤️ Çok uzun sürdü böyle kabarık olması bi türlü patlamadı bi sıkıntı yoktur umarım ondan korkuyorum
2maviboncuk Maviimm Her çocuk bir olmaz ama bilen büyükler terki ne kadar geç çıkarsa o kadar sağlıklı dişi olurmuş bu lafı çok duydum büyük oğlumun 5.5 aylık çıktı ilk dişleri dedikleri gibi de erken dökülmeye başladı