Canim daha çok küçük zaten bebeğin ,Instagram’da gorduklerini de hiç takma kafana onların dunyalariyla bizimki bir değil boşver yediklerimiz bile aynı degil,emzirdigin için sık sık acikman çok normal ben bı ara geceleri bile acıkınca kalkıp yiyordum,5.5aylik oldu oğlum yeni yeni azaldı acıkmalarim. Benim.ikinci doğumum ve hızlı gitti ikisinde de ve emzirdigim sürece hep aynı kiloda kaldım çünkü ekstra bişey yapmadım hele şimdi iki couckla hiç yapamam ,yaptığım tek aktivite 4yas kızımı parka çıkarınca 1tur sitede yürüyorum o kadar ona bile dermanım kalmıyor.. emzirme sürem bitsin Leslie ve plates yapcam aralıklı oruçla birlikte, hamilelik öncesi yaptım kilo vermiştim. Emzirirken süt üretimini etkiliuormus o yüzden ağır hareketleri önermiyor doktorlar,bol su zaten yaz geldi.. ben bide hem süt olsun hemde sağlıklı olsun diye yulaf ezmesi yiyorum yok tutuyor,üzerine tahin bal pekmez duruma göre mevye de yapıyorum ,ben sevdim sende dene istersen