Omerali Kızlar bebeğim 40 günlük bi 10 gündür akşam 7 dr bi başlıyor 10 a kadar ağlıyor. Bazen nazlı nazlı ağlıyor bazen katıla katıla. Kolik dicem ama gazı da olmuyor karnı felan yumuşak. Bence uykuya dalmak istiyor ama dalamıyor. Ama emin değilim 🤔
Tuba Omerali benim oglum da öyleydi. o siralar bana ebem gelip gidiyordu her gün ve ona sormustum. ebemde gündüzleri yasadiklarini aksam aglayarak sindiriyorlar demisti. eger karni agirmiyorsa gazi yoksa ondan demisti. hep aksam 10 gibi baslardi gece 1e kadar giderdi. kucagima alirdim oda oda gezerdim öyle sakinlesirdi ve durdugum an bagirirdi yine
Omerali Toprakbey ya işte neyi var anlayamıyorum. Gözleri böyle uykudan kapanıyor ama bi yandan da ağlıyor. Anlamıyorum