Kızlar merhabalar kızım 22 buçuk aylık olcak inşallah bnde ohreteyim diyorum çiş falan diyince o bölgesini tutuyor comeliyor hatta. Sadece geldiğini anlamıyor çiş nasik bir yol izlemem gerek kızlar ne yapmam lazım bugün iki tane alt gecmez kilot aldım içi çiş yapsa dışarı çıkmaz yani hani nasil ogretecegim benim aklda her yarım saatte sormak kizjm çiş var mı demek işte geldiğini hemen anlamaz ama iki gün üç gün gerekirse bir ay sonra öğrensin sorun yok hani acele etmek istemiyorum herhangi bir öfke olmasın ki rahat olsun başka neler yapabilirim canım benim