Akşam 7 sularında göğsümü sağmam istedim manuel pompa almıştım lansinoh marka. Tek göğsümden 30cc falan anca geldi sonra diğer göğsüme geçtim ondan da öyle sonra bi onu bi onu sırayla sağdım tam 1 saat uğraştım anca zorla 120 cc çıktı benim bebeğim aç mı kalıyordu o zaman benim tek göğsümü 5 dk falan anca emip bırakıyor normalde ben de doydu diye vermiyorum normalde zaten 3 saatte bir 120 cc içmesi gerekmiyor mu bu arada bebeğim 3 ay 9 günlük