mutluuanneee Doğduğu günden beri veriyorum ilk önce çay kaşığı şuan 55 günlük biberona koyup veriyorum. Mama ve meme de alıyorlar. Şimdi kimse duyar kasmasın su vermeyin diye. Suyun bebeğe zararı olduğu için değil doyup mama yiyemez diye düşünüldüğü için verilmez derler. Zaten kimse de bardak dolusu içermiyor bebeğe yani🤣