asyajafar23 Kizlar oglum 24 gunluk, gece ile gunduz ayrimini ne zaman ogretmem ve nasil ogretmem gerekir ? Siz neler yaptiniz bunun icin ? Ve hangi ayinda yaptiniz ?
Tuba asyajafar23 oglum 1-1,5 aylikken ögrendi. gündüzleri hep sesde isikli bir ortamda uyudu. aksam oluncada 7-8 gibi yataga gectik ve odayi kararttim, sessiz tuttum ve kendim bile fisildayarak konustum onunla. öyle öyle ögrendi😊