mislinabebek merhaba doğum yapalı 4,5 ay oldu. 40 çıkar çıkmaz. regl oldum. ama geçen aydan önceki aydan beri olamıyorum. idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. Doktor gebelikten şüphelendi ama negatif niye olmadım böyle düzensizleşen oldumu 😱
Bus08 mislinabebek 10 ay oldu ben doğum yapalı sizin gibi bi 40 ım çıktıktan sonra olmuştm sadece. Sonrasında ilk defa daha geçen gün oldum. Onu da şehir dışına çıkmam gerekti gece 3 de emzirip öyle çıktım yola. öğlen bi baktım regl olmuşum. Süt koruyo muş yani😄 9 saat ezirmeynce hemen geldi şok oldum 😐
agns mislinabebek 18 ay olmayanlar var çok normal kaliteli emzirme ve annenin aldığı gıdaya bağlı ben 10. ayda oldum
Yigitsvlm Bus08 ya bende 6 ay oldu doğumdan sonra hiç olmadım kanamam da 20 gün sürdü sürmedi kendimi şiş hissediyorum acaba emzirmezsem mi Birgün buzlukta ki sütlerden içirsem
Bus08 Yigitsvlm bende öyleydim ödemlerim hala gitmemiş gibiydi birde çok sinirliydim bilmiyorum rahatladım sanki biraz😊 sen bilirsin canım istersen dene bakalım bende süt bırakıp gitmiştim ama işte dediğim gibi gece 3 de sağmıştım sonra öğlen 12 ye 1 e kadar sağımda yapmadım öyle olmuş
agns Anne_bali süper işte çünkü çok iyi emzirdiğini gösteriyor bu maşallah valla Dr öyle dedi bana ☺️