ogrtmnanneee doktorunuz daha iyi bilir elbette ama bence gayet normal boya gitmiş, boyu maşallah uzun. Hareketlendikçe kilo almayı bırak kimi bebekler kilo bile veriyor. Benim de oğlum var, 6 aylıkken 8 kiloydu şu an 17 aylık 10 kilo zor oldu. Düşünün 11 ayda 2 kilo zor almış. Büyüdükçe kilo alma hızları çok düşüyor. Hele 6 aylıktan sonra gram gram alıyorlar, dişiydi hastalığıydı… Hiç canını sıkma gayet normal. Az az yiyordur yediklerinin kalorisi yüksek ve besleyici şeyler olmasına dikkat edersen belki biraz faydası olur.