arkadaşlar 2 aylık oğlum var inanılmaz derecede kişisel bakıma ihtiyacım var saçlarımı kestirmek ve boyatmak istiyorum hatta ombre yaptırmak istiyorum ama 6 saatlik bir işlenmiş kuaförüm öyle söyledi sizce ne yapmalıyım 6 aydan sonra mı bekleyeyim yoksa şu anda da yaptırabilir miyim ve spor yapıp aldığım kiloları vermek istiyorum eski fit vücuduma geri dönmek istiyorum ama emzirdiğim için şu anlık kilolarıma bir şey yapamıyorum bana fikir verin