Miraay Kızlar normal doğum oldu o esnada bebeğimin kafasında 2 tane şişlik oluşmuş doktorlar zamanla eriyecek dedi yaşayan car mı
Miraay Aliyasin merhaba 6 aylık oluyoruz şükür geçti 🙏🏻 Sadece oluşan yerde ben ellediğim zaman hissettiğim kadar var o kadar ama görünürde bir şey yok düzeldi