Merhaba kızlar doğum yapalı 1,5 sene oldu ve ben çok şükür doğum kilolarımı verdim hatta eskisinden daha zayıfım.Diyet yapmadan verdim ve bebeğim yürümeye başlayınca aniden zayıfladım çünkü tek başıma bakıyorum bütün iş bende.Bu yüzden maalesef bacaklarım kalçam yumuşadı eskiden sertti çok hoşuma gidiyordu şu an deyim yerindeyse bıngıl bıngıl oldum 🫠 spora gitmeye vaktim yok eskisi gibi sert vücuda sahip olmak için önerilerinizi alırım 🤩