Fadile Kizlar kizim 4 aylik bugun bi gozunde sanki hafiften kayma var gibi hisetim goz kaymasini nasil anlariz ilk cocugum pek bilgim yok
sheesyelllow Fadile geçici şaşılık olabilir oğlumda da vardı doktora götürdüm geçer dedi şimdi normale döndü 😇
Arel22 Merhaba ben göz doktoruna kontrole götürdüm 6 aya kadar kayma olabilir normal dedi 6 aydan sonra olursa problem olur dedi. 4 aylıkken normalmiş yani ☺️
btba sheesyelllow mrb acaba kaç aylıkken yalanci sasilik dendi bizde 8 ayligz doktor bziede ole dedi merak ediyorm gercekten duzeliyirmu
btba sheesyelllow ay inş bzmde gever ya sanki bole bakarken bir gözü içe bi tik daha içe doğru gibi ,doktor normal yalanci sasilik dedi 1 yaşda tekrar kontrol dedi bakalım daha gecmedi 8 ayligz