Minisinannesiii bir de bu doktorların dediklerime bu kadar takılmayın yahu kime göre neye göre zayıf çocuğum diye sorsaydınız keşke, onlara göre hava hoş mama verme deyip geçiyorlar ee ne vereyim ben bu çocuğa onu da söyle yok söylemezler, tamam tabi ki ihtiyacımız olduğunda gidiyoruz biz de doktora Allah eksikliklerini göstermesin ama çocuğumuzu en iyi bilen biziz yeri geliyo doktoru da biz oluyoruz bence