Senem1234 Merhaba kızlarson 1 haftadır kızımın kolunda bacağında böyşe şeyler çıkıyor. Ama 1-2 saate kayboluyor. Kaşında veya acıma yok. Ben ilk gördüm aklık cıkto nerde yandıda su topladı dedim hemen 1 -2 saate geçti. Su toplamış gibi dıruyor kabarık kabarık. Bazen yuvarlak bazende uzun şeklinde
Minigimm1 Senem1234 böcek ısırınca böyle oluyor diye biliyorum, bahçeli bir evde mi oturuyorsunuz ? Sürekli oluyormuş ya bir koruyucu falan kullanmanız lazım sanırım
Esoca38 Senem1234 sivrisinek ısırigina benziyor. Benide yaz mevsiminde sürekli yerler her yerim boyle olur 😂
Sabinaaa Senem1234 2 gundur oglumda boyleydi bocek isirmis alerji yapmis…hatta o kasidigi zaman kapariklik daha da bir yayiliyordu…alerji kremi surdum kasintisini aldi sonrada gecti
arslaninannesi98 Senem1234 çünkü ilk ısırınca vücut mikroptan dolayı reaksiyon gösteriyor kabarıyor. Birkaç saat içinde de geçmesi normal ama evi takip edin böcek bu sivri sinek yoksa
arslaninannesi98 Senem1234 pire tahtakurusu olabilir evde göremezsiniz gündüz vakti o kadar çok ısırık sinek olmaz bence