Melda44 Herkese merhaba🧡 10 gün önce sezaryen doğum yaptım.. İlk başta hiçbir şişme yokken son 3 gündür dikişlerim şişti be ağrı veriyor. Bu durum başına gelen var mı? Sonradan düzelmesi gereken yere böyle oldu. Asla yataktan kalkmıyorum bile
sunshinednz Melda44 benim sezaryen dikişinin üstünde ilk günden beri şişlik var doktor ödem dedi zamanla geçermiş. 23 gün oldu azaldı ama geçmedi hala. Ağrı falan yapmıyor ama sizinki enfeksiyon olmasın sakın