İyi akşamlar anneler büyük kızım 6.5 yaşında artık oyun oynamaktan çok sıkıldım 🙈😁 sizler ne durumdasınız yapmadigimiz etkinlik cizmedigimiz resim kalmadı kum boyama oyun hamuru kinetik kum ne ararsanız kaç tane etkinlik kitabı bitirdik zaten üç dört yasa kadar sürekli evcilik oynadık ama artık hiç içimden gelmiyor bıkkınlık geldi. O da sıkılıyor anlıyorum zaten o da artık yavaş yavaş evcilik tarzı oyunları bırakmaya başladı dağıtıyor oynamıyor su sıra kutu oyunlari aile oyunları oynuyoruz. Ama böyle evcilik vs gibi oyunlar oynarken resmen içim sıkılıyor yapı olarak da sevmiyordum zaten böyle şeyleri. Siz neler yapıyorsunuz büyük çocukları oyalamakla ilgili. Oyun hamuru falan da pek dikkatini çekmiyor artık etkinlik neler önerirsiniz birlikte yapabileceğimiz birşeyler🤗