Selamün aleyküm 🌸
Bu tavayı yeni aldım sayılır elde yıkıyorum haliyle ama altında son kızartmadan sonra böyle yağ mı neyse artık kaldı gitmiyor. Asperox, yağ çözücü, kireç sökücü ne bulsam döktüm çıkmıyor. Tellesem bir şey kalmayacakta işte kıyamıyorum. Nasıl çıkar bu?
