ilknur0403 merhabalar, oglumada alerji icin vermisti doktor aptamilin bu mamasini cay kasiginin ucuyla batirip cikartiyodum pekmezemamaya karıştırıyordum.ama oglum malesef icemedi, vanilya surubu onerdi sonra Starbucksta buldum, yarim cay kasigi vanilya surubu koyup mamayi icirmeyi dene dedi. Ama malesef oglum hic bi sekilde icmedi tatlari biraz kotu 🥺😀 şifalar diliyorum size❤️