Gujeli öyle mi. Biz acıbademe gidiyorduk tuzlaya tasınınca bupa sigorta orda geçiyor diye okana gittik gebelik takip ve doğum için ,doktorumdan memnundum ama doğum sonrası hizmetten memnun kalmadım temiz gelmedi odalae. Sonra bebeğim içinde medical parka serkan hocayla geçtik. Numara konusuna gelincede belki paylaşıyordur ben istemedim hiç ama riske atmayın isterseniz.