2 yaşında kızıma tuvalet eğitimi vermeye başladım. Uzun süre oldu ama hala yol katedemedik. Tuvalete götürüyorum yapiyo çişini. Sonra çok geçmeden yine eve yapiyo. Çok nadir çiş diyo. Ama benim çişim geldi tuvalet nerde dediğimde elimi tutup goturuyo tuvalete. Bugün saat 3 den beri 10 dan fazla pijama değiştirdim o kadar tuvalete goturmeme rağmen. Çok bunaldım fikir verin. Lazimlik aldık ona da oturmuyo.