Ballizencefill Merhaba, başlıkta yazdığım gibi 7 aylık bebeğim mama sandalyesine oturunca zıplıyor. Omuzlarını yukarı kaldırıp indiriyor “bana ne bana ne” der gibi. Bu normal midir? Yemek yedirmekte zorlanıyorum. Bunu nasıl aşabiliriz?