HLmom tansuozp sigortaniz varsa ordan alıyorlar parayı maalesef ben şehir hastanesinde dogum yaptım sgk mesaj yollamış 1860 tl tarafımızca kuruma ödenmiştir diye
Mommy_ tansuozp Ücret yok şehir hastaneleri de devlet hastanesi. Fakat eğitim araştırma hastanesi olarak geçtiği için muayene ücretleri farklı olabilir. Eczanede ödediğiniz tutar değişiyor yani.