Merhaba.
Kızım 4 ay 29 günlük.Atak haftası bitmiş gözüküyor.Yaklaşık bir aydır gece 2 de uyanıp 5 e kadar uyanık kalıyor ağlama sızlama yok oyun oynamak ister gibi neşeli😒 Gündüz uykuları düzene gibi olmuştu ama son 3 gündür ikindi uykusuna geçerken ağlama krizine giriyor ve akşam erken yatırmak zorunda kalıyorum.Özelikle şu gece uyanıklık konusuna çözüm bulan varsa tavsiye istiyorum😢