Kızlar sezeryan doğum yaptım ve 1 buçuk ay oldu emziriyorum bebeğimi ve henüz regl olmadım bugün kahverenginde lekelenme gibi bişey geldi akıntı mı acaba yoksa regl olucam ya da oldum ama bu şekilde mi lekelenme gibi mi geçireceğim bilgi verir misiniz