yookkdahaneler Yarın için eşime pasta yapıtırmak istiyorum bebeğimin ağzından olacak şekilde üstüne ne yazdırabilirim sizce ? ( kısa olcak ) şimdiden sağolun annelerimmm
Laren yookkdahaneler Ben düz insanım o yüzden ancak “iyi ki benim babamsın” gibi klasik birsey yazdirirdim net 😅
Noname21 Kalbinin prensinden kalbimin kralına da olabilir. Senin en büyük hediyen benim de olabilir En baba adam benim babam da olabilir
yookkdahaneler AnnaKurt şimdi söz güzel ve komik ama bunu görenler bu söz benden mi oğlundan mı anlamaz 😅
Deletedmom_58 yookkdahaneler o zaman her babanın bir oğlu olmalı 😅😅benim ki kız ya ondan şeeettim 😬😅😅