Snesli neşe hanım yeni gelmiş sanırım. Ben aslında kadıköy medicana da bi doktordan memnun kaldım 1.ay kontrolünde gitmiştim bana muayene dışında 1 ay bebek özellikleri yapılması gerekenler bakımı ve anne sütü artırırıcı tariflerin olduğu bi çıktı verdi baya kendi hazırlamış mesela şimdi bebeğim 5 aylık olacak yine ona gideceğim eminim ek gıda ile ilgilide baya içerik vericektir çıktı olarak. Bilgili bi kadın. Uzak diye gitmeyi bırakmıştım ama yine ona gideceğim