Merhaba kızlar en son evolviada karar verdim. Ilk üç ay anne sütü artı mama gittik güzeldi. Nerdeyse tüm mamaları denedik😔 7 aylik kızım aşırı iştahsız bi bebek kaburgaları sayiliyo zayıflıktan. Kilo hiç önemli değil sağlıklı olsun yeter boyu uzun olduğu içinde bu zayıflık. Cok üzülmüyorum Mamayı kullanan var mı acaba