…kullanmaya başladım 5 buçuk aylık aslında göğüslerim yumuşak terbiye oldular kızım emerken geliyor süt ama bu aralar çok düştü memeye sanki yetmiyor gibi hissettim uzun zamandır aklımdaydı alip kullanmaya başladım günde 3 öğün 2 hap şeklinde sabah öğle akşam 6 hap olarak kullanmaya başladım. Eczacı sütünüzü şekerli yapacak bebeğiniz daha çok emmek isteyecek emdikçe sütünüz artacak dedi dolaylı yoldan süt artimi dedi de bakalım 🤷 kullanan var mı aranızda memnun kaldınız mı? Şimdi diyeceksiniz ki zaten almışsın artık 😄 olsun yinede tecrübelerinizi bu hapla ilgili merak ediyorum daha şevkle kullanırım iyi şeyler duyarsam❤️🌺🐒