Aysenurk hemanjiom bu galiba canım. Tam olarak tedavisini bilmiyorum ama tanıdığım bir bebeğin gözünde vardı hatta baya şişlik şeklinde. Göz kapağını egiltiyordu ama onun. İlaç kullanıp geçti. Bı doktora göster sen yine de. Yeğenimin kulak arkasında vardı kendiliğinden geçti o.