Kızlar bebeğim daha yeni 11 aylık oldu. Zaten çok hareketli bir bebek 2 sn durmuyor ama bu 1 haftadır sürekli paçalarıma yapışıyor ağlıyor hiç bi sebep yokken. Özellikle mutfakta Allahım zar zor kahvaltısını yemeğini hazırlıyorum. Tuvalete gidiyorum çığlık kıyamet sizinde böyle mi ya bazen dayanamayıp sesimi yükseltiyorum tabiki anlıyor bu kez daha çok ağlıyor bende üzülüyorum artık tutamayıp kendimi bugün bende ağladım 🥹