Oykunil biz 9. Aya kadar bekledik cunku belirtilen sure 9. Aya kadar normal deniyordu. Sonrasinda oturmayinca takipli doktorumuz motoe gelisimi icin muayene etti. Sagliksal herhangi bir problemi olmadigini ve 1 yasina kadar endiselenecek bir durum olmadigini soyledi. Yani sorun degilmis ☺️ simdi 12 ay 23 gunluk yeni yeni emeklemeye basladi bir iki gündür