Panpankek tamamen yapısal canım ama her ay çocuk doktoruna gidiyorsun ya büyüme yeterli öi değil mi doktor söyler zaten ama hep aynı çocuk doktoruna ölçtür ama 1 yaşından sonra ölçmeye gerek kalmıyor o sebeple erken kapandı diye kafası küçük olacak falan diye birşey yok bu zamana kadar düzenli büyüdüyse düzenli gider aylık kontrolleri ihmal etme ölçümleri sağlık ocağı değil çocuk doktoru ölçsün mutlaka