Deneyimli annelere çok ihtiyacım var. Bebeğim 3,5 aylık. 40 günlükten sonra kilo alımı çok yavaşladı doktor doktor gezdim ağlama krizleri için hep gaz dediler. Yeni doktorumuz kaka testinden Laktoz intoleransı olduğunu söyledi. O kadar çok canı yanarak ağlıyor ki dayanamıyorum. Nasıl geçecek ne yapmam lazım?