Arkadaşlar oğlum 26 aylık ve bir kaç gün önce ateşlenmesi ile acile getirdim bademciklerinin iltihaplandigini söylediler. Ne iyi gelir yaşayan varmı ne kadar zaman alıyor çünkü asla yemek yemiyor ilaç zor içiriyorum dün tekrar acile getirdim mucize mi bekliyosun deyip geri yolladılar