NAZAKYOL06 öksürme beter birşey canım 8 ay önce oldum sezeryan öncesinde hasta mı oldum bilmiyorum bı öksürük vardı anlatamam sezeryandan çıktım uyuşukluk geçti öksürmek istemiyorum ama mecbur öldürüyorum maf olmuştum o öksürükle umarım bu seferkinde olmam öksürük falan