Merhaba sevgili anneler,
1 yaş doğum günü için menümüz şöyle.. Sizce yeterli mi?
toplamda 6 yetişkin olacak.. baska çocuk yok..
Yaprak sarması, mercimek koftesi, peynirli pogaca, milfoy böregi ve kurabiye..
Pasta da olacagi icin tatli baska yapmayi dusunmedim.. mercimek koftesi yerine bu tarz baska ne olabilir?