Kizlar merhaba benim bebeğim bundan 4- 5 gün oncesine kadar atesleniyordu bugünde aynı sekilde sabah vardı onun öncesinde acilde serum takıldı iğne yapıldı düşmesi için ama etkili olmamıştı dün çocuk doktoruna getirdim tahlilleri temizdi idrar kültürü alındı henüz sonucu çıkmadı doktor ateşi kontrol edelim dedi ilaçlarını devam ettirmemi söyledi dolven ve calpole dönüşümlü bu hastalığın ya isale yada 6 . Hastalığa cevirebilecegini söyledi bebeğimde de şimdi bu tür şeyler görüyorum atessi yok kolları falan soğuk yine korkuyorum içten ateş vs olur mu diye ama vücudunda bu tarz şeyler çıktı bunlar 6 . Hastalık belirtisi mi bakarmisiniz lütfen acil 