Böyle bi sarkı vardiya heryerde saç var diye benlik versiyonu çiş 😂3 yaşında lazimlik aldım tuvalet eğitimi ile ilgili babasıyla konuştuk hatta çizgi film buldum onu izlettik hiç etki etmedi.seneye kreşe göndermek istiyorum ilk şartlarından biri bez olmaması.gerci zaten 3 yaş geç kaldık .finale geleyim baktım olmuyor kaldırdım halıyı çıkardım bezi bı destede alt koydum.bi koşuyoruz tuvalete bı kosuyoruz odaya.gece hiç yapmamış.sabah süt içti başladım varmı kızım varmı kızım yok diyor.aksama kadar soruyorum.bi kaç kez kaçırdı bı kaç kez yetiştik tuvalete .dışarda ne yapabilirim nasıl davranmalıyim