merwee89 Kızlar 4 ay önce sezeryan oldum ama ara ara sankı karnında bı kıpırtı oluyor gıbı hissediyorum. bunu yaşayan var mı?
RuyasMom merwee89 bağırsak hareketleri onlar canım. Ben 1 sene önce sezaryen oldum hâlâ hareketleri dışardan bile görüyorum
BusraaArden merwee89 bnde de oluyo aynısı. Sanki bebek var da ufak ufak tekmeliyo gibi hissediyorum. Ama nedenini bilmiyorum. 2 ay 10 gün oldu bizim de.
Arafta1 merwee89 ben 10 ay doldu doğum yapalı , hala var sanki bebek kıpırdaması gibi .. ilk aylar korkmuştum ama neyseki internetten okuduğumda rahatladım.. rahim toparlanıyormuş .. tabi süre kişiye göre değişir ama 1 yıla kadar sürebilir diyordu.
merwee89 RuyasMom yaa ben 2 gundur yasıyorum dun ılk kez yasadım yok göz yanılsaması dedım bugunde olunva korktum birden
Meriyyy merwee89 bence sezeryanla alakası yok ben normal doğum yaptım 6aylık oğlum sanki yine hamileyim de ben bilmiyorum gibi😅 karnımda küçük küçük tekmeler var gibi🙂 büyük ihtimal daha normale dönmeye çalışıyor vücut