Mastit olma ihtimalin var. 9 günlük bebeğim var. Emzirmede sıkıntı yaşadım bir kaç gün. Göğüslerim taş gibi oldu. Mastit olduğumu söylediler ve devlet hastanesin de ya da doğum yaptığınız hastaneye gidip ebe ile görüşüp, sütünüzü sağdırın. Bebeğinizi de sık sık emzirin. Sağdırmadan o ağrılar geçmez.