Kizlar sezeryan dogum yaptim kilolarım olduğu gibi kaldi.yeni bir akım başlamış ems yöntemiyle kilo verme.kaslara hafif elektrik vererek haftada 2 defa 25 dakika yapılıyormuş. Vücuda kablolu kıyafetler giyilip yapılıyormuş. Düzenli bir diyetle olabilir bence sıcak baktım ben. Arkadaşım başlamış 6 seansta 3 kilo vermiş.aynı zamanda sıkılasmis. Hiç 3 kilo gibi değil gerçekten sanki 5kilo falan gitmis gibi.insallah fiyatta anlaşırım da giderim.aranizda giden var mi