PelinBacak benim kızımda 16 aylık bugün markette biri aaa konuşmuyor mu dedi çook saçma yani zaten daha kücükler ki
Napması gerekir dememek icin zor tuttum
Anneyi daha yeni 1 haftadır sölüyor , babayi uzun zamamdir sölüyor dede, hala abla abi , aç, gel , mama aç , al (ver demek istediginde de al diyor) bunları sölüyor yabancı dil öğretiyorum ordan da söyleyebildiği kelimeleri var türkçe ağırlıklı konusmuyorum onunla
Ama her cocugun gelişimi farklıdır bence geri degiller 🤔 bugün kafamı karıştırmış olsa da markette ki bayan🤦🏻♀️