Naile_78 bebek küçükse eğer çok bir işe yaramıyor bence onlar çünkü yumsamasi lazım aslında bende çok korkuyordum sarılık için 5 günlükken kuvezde kaldı orda gösterdiler bana şimdi çok kolay oluyor bebeği al kucağına yüzünden tut dabitle çünkü anı hareketlerde batıyor ve hızli bir şekilde sık çogunu o atıyor aslında alışırsın zamanla inan bende çok korkuyordum ağlayarak yapıyordum ilk zamanlar eziyet ediyorum çocuğa diye ama o olmadan da nefes alamıyordu dudağının üstü morariyordu çok takianinca zamanla alıştık artık çok kolay 😂😂 sende korkma cesaret et ve başla 😘